garantie

Instructiuni Si Certificat De Calitate Si Garantie — Ceasuri De Mana

Pentru a reclama in termenul legal de garantie o deficienta a produsului comandat, conform prevederilor prezentului document, va rugam sa accesati Procesul Verbal aici.

Calitatea produselor este certificata de catre producatorul/furnizorul international al acestora.
Profesionistul acorda Consumatorului o garantie comerciala independenta si suplimentara fata de garantia acordata prin lege. Garantia comerciala nu acopera lipsa de conformitate a produsului, pentru care se acorda o garantie in limita termenului de doi ani de la data cumpararii acestuia. In cazul in care producatorul international al produsului a proiectat si a construit produsul pentru o durata medie de utilizare, si aceasta este mai mica de doi ani, termenul de doi ani se reduce la aceasta durata.
Drepturile conferite consumatorului prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora nu sunt afectate prin garantiile oferite.
Pentru a putea beneficia de garantia comerciala, orice deficienta acoperita prin aceasta garantie trebuie reclamata in termen de maxim 30 de zile de la data cumpararii produsului.
Cu exceptia remedierilor necesare pentru deficientele produsului cauzate de lipsa acestuia de conformitate sau de defectele acestuia de material sau de fabricatie, orice garantie legala nu acopera deficientele ori daunele directe sau indirecte produse ca urmare a folosintei sau a lipsei de folosinta a produsului, generate prin actiuni sau inactiuni precum: transport, manipulare, depozitare, purtare, pastrare, folosire, intretinere etc. (de exemplu, in timpul unor astfel de actiuni sau inactiuni se pot produce daune ori deficiente prin: lovire, soc, zgariere, curatare - cu obiecte ascutite, taioase, abrazive, substante chimice etc.- miscari sportive, profesionale sau casnice etc.); interventii efectuate asupra produsului fara autorizarea producatorului sau a furnizorului international al produsului; nerespectarea instructiunilor comunicate prin orice mijloace de catre Profesionist sau USP; supunerea produsului la variatii bruste de temperatura si/sau umiditate; aducerea produsului in contact cu medii distructive (praf, fum, abur, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice agresive, produse de curatare, clor sau substante care contin clor – inclusiv continut in cantitati distructive in apa curenta sau in apa de piscina, ploaie acida etc.); uzura; expunerea ceasului in apropierea magnetilor sau a diverselor aparate care genereaza campuri electrostatice sau electromagnetice, cum ar fi boxele audio, telefoanele mobile, computerele, televizoarele, frigiderele, etc sau in afara intervalului de temperatura (de regula 5°C ÷ 35°C) in care acesta poate functiona fara aparitia unor deficiente ale mecanismului; setarea datei ceasului intre orele 09.00 p.m. si 02.00 a.m. deoarece este posibila deteriorarea mecanismului sau; mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului si nesolicitarea schimbarii acesteia de catre USP atunci cand apar primele semne de functionare anormala.
Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce daune ori deficiente la suprafata produsului sau in structura profunda a acestuia, unde pot aparea pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi etc.
Pentru a se putea bucura de folosinta indelungata a produsului si pentru a fi indreptatit sa beneficieze de orice garantie legala, Consumatorul trebuie sa evite astfel de actiuni/inactiuni si sa respecte instructiunile comunicate prin orice mijloace de catre Profesionist sau USP.

In tabelul de mai jos sunt prezentate actiunile permise/nepermise in vederea pastrarii nealterate a etanseitatii ceasurilor:

Indicatie WR pe cadran sau pe carcasa ceasului

Contact accidental cu apa

Dus

Inot

Scufundari neprofesionale

Scufundari profesionale

Folosirea remontoarului sau a butoanelor sub apa

Fara indicatie WR

Nu

Nu

Nu

Nu

Nu

Nu

Cu indicatie WR

Da1)

Nu

Nu

Nu

Nu

Nu

Cu indicatie WR 30m /3 ATM / 3 Bar / 100 ft

Da1)

Nu

Nu

Nu

Nu

Nu

Cu indicatie WR 50m /5 ATM / 5 Bar / 165 ft

Da1)

Da1)

Nu

Nu

Nu

Nu

Cu indicatie WR 100m ~ 200m /10 ATM ~ 20 ATM/10 Bar ~ 20 Bar/ 330 ft ~ 660ft

Da1)

Da1)

Da1)

Da1)

Nu

Nu

Cu indicatie WR peste 200m / 20 ATM /20 Bar / 660 ft

Da1)

Da1)

Da1)

Da1)

Da1)

Nu

NOTA
1) Cu exceptia utilizarii in intervalul de temperatura admis (5°C ~ 35°C)

Caracteristici generale ale produselor - modalitate de functionare si setare
Ceasurile automatice sunt mentinute in stare de functionare prin miscarea unui rotor semicircular, instalat pe spatele mecanismului, rotirea sa fiind determinata de miscarile naturale ale incheieturii mainii purtatorului. Dupa ce este scos de la mana, ceasul ar trebui sa functioneze aproximativ 2 zile (variind in functie de calibrul mecanismului). Daca mecanismul se opreste, este recomandat ca acesta sa fie incarcat manual, prin rotirea remontoarului in sensul acelor de ceasornic (de la stanga la dreapta) pana cand se simte o usoara rezistenta. Unele modele de mecanisme automatice nu permit reincarcarea de la remontoar; in cazul acestora, mentineti ceasul in pozitie orizontala, cu cadranul in sus, si efectuati cateva miscari circulare – acestea vor misca rotorul, care la randul sau va incarca ceasul.

Ceasurile mecanice sunt mentinute in stare de functionare prin rotirea remontoarului pana cand se simte o usoara rezistenta, atunci cand acesta se afla in pozitia normala, lipit de carcasa. Este recomandat ca intoarcerea ceasului mecanic sa se realizeze in mod regulat, odata pe zi.

Acuratetea ceasului mecanic si a celui automatic este de ±10/30 de secunde pe zi.

Ceasurile quartz sunt alimentate de o baterie, iar acuratetea foarte buna a acestora – in medie ±15/20 de secunde pe luna – este asigurata de catre oscilatorul quartz, circuitul integrat si motorul stepper, cele trei componente principale ale sale. In situatia in care bateria ceasului se consuma, este recomandat ca aceasta sa fie inlocuita cat mai repede, pentru a evita scurgerea ei si, prin urmare, defectarea mecanismului. Aceasta operatiune trebuie efectuata doar intr-un centru service autorizat. Unele ceasuri quartz sunt echipate cu functia E.O.L. (end-of-life) care avertizeaza purtatorul asupra faptului ca bateria este pe punctul de a se epuiza. La activarea acestei functii, secundarul incepe sa se miste la intervale de cate 2 secunde (sau mai mult, in functie de modelul mecanismului), anuntand astfel ca ceasul va mai functiona doar o perioada scurta de timp si, simultan, salvand din putina energie ramasa. In perioada in care secundarul se misca la intervale de cate 2 secunde, contorizarea timpului se face in continuare corect in interiorul circuitului integrat, indicatoarele de pe cadran afisand ora in mod corespunzator.

Energia necesara ceasurilor cu mecanism kinetic pentru a functiona este generata de un rotor, la fel ca in cazul mecanismului automatic. Diferenta ar fi aceea ca energia cinetica generata de catre rotor este transformata in energie electrica si apoi stocata intr-o baterie reincarcabila. Mecanismul kinetic imbina tehnologia ceasului automatic cu cea a ceasului quartz, obtinandu-se un ceas cu alimentare mecanica, dar care dispune de acuratetea unui ceas quartz. Rezerva de energie a unui ceas cu mecanism kinetic poate ajunge la cateva luni, chiar si pana la cativa ani.

Inainte de a efectua orice setari cu ajutorul remontoarului, verificati daca ceasul este echipat cu remontoar standard sau infiletabil. Verificarea se face astfel: in pozitia in care remontoarul este lipit de carcasa, rotiti-l in sens invers acelor de ceas. Daca remontoarul nu se indeparteaza de carcasa in urma rotirii, inseamna ca este un remontoar standard. Trageti-l usor inspre pozitiile exterioare pentru a face setarile necesare. Daca atunci cand rotiti remontoarul in sens invers acelor de ceas, observati ca acesta se desfileteaza, continuati pana cand este desfiletat complet. Intreaga operatiune trebuie efectuata cu deosebita atentie si fara a forta sau brusca remontoarul. Atunci cand remontoarul a fost desfiletat complet, trageti-l in pozitiile exterioare pentru realizarea setarilor necesare. In cazul unui remontoar infiletabil este crucial ca dupa realizarea setarilor sa il infiletati complet, pana cand este lipit de carcasa. In caz contrar, exista riscul de a compromite rezistenta la apa a ceasului.

Setarea ceasului in cazul remontoarului cu doua pozitii:
http://www.bb-shop.ro/lib/templates/new/img/garantie/setare_1.jpg
1: pozitia de functionare (cea mai apropiata de carcasa)
2: pozitia pentru setarea orei (pozitia extrema - cea mai indepartata de carcasa)

Setarea orei se face astfel:
- se trage cu grija remontoarul in pozitia extrema (2);
se roteste remontoarul in sensul acelor de ceas pana cand indicatoarele (orarul si minutarul) indica ora dorita;
- se apasa remontoarul inapoi in pozitia de functionare (1).

Setarea ceasului in cazul remontoarului cu trei pozitii:
http://www.bb-shop.ro/lib/templates/new/img/garantie/setare_2.jpg
1: pozitia de functionare (cea mai apropiata de carcasa)
2: pozitia pentru setarea datei (si a zilei saptamanii - in functie de model) (pozitia intermediara)
3: pozitia pentru setarea orei (pozitia extrema - cea mai departata de carcasa)

Setarea orei se face astfel:
- se trage cu grija remontoarul in pozitia extrema (3);
- se roteste remontoarul in sensul acelor de ceas pana cand indicatoarele (orarul si minutarul) indica ora dorita;
- se apasa remontoarul inapoi in pozitia de functionare (1).

Setarea datei se face astfel:
- se trage cu grija remontoarul in pozitia intermediara (2);
- se roteste remontoarul in sensul corect pana cand este afisata data dorita;
- se apasa remontoarul inapoi in pozitia de functionare (1).
Atentie: nu este recomandat sa modificati data in intervalul orar 09:00 p.m. si 02:00 a.m., intrucat este posibil ca data sa nu se seteze corect in ziua urmatoare si, de asemenea, se poate deteriora mecanismul.

* Pentru modelele de ceasuri care afiseaza atat data, cat si ziua saptamanii, setarea datei se realizeaza rotind remontoarul (tras in pozitia 2) in sensul acelor de ceas, iar setarea zilei se realizeaza rotind remontoarul in sens invers acelor de ceas.

Ceasuri cu functia cronograf
http://www.bb-shop.ro/lib/templates/new/img/garantie/setare_3.jpg
Aceste tipuri de ceasuri pot fi recunoscute usor dupa cele trei countere (subcadrane) pe care regasim unitati de masurare a timpului*. Aceste unitati difera in functie de calibrul mecansimului – pot fi ore, minute, secunde, zecimi de secunda, sutimi de secunda, etc.

Modul de functionare este urmatorul:
Buton A: se porneste cronograful
Buton A: se opreste cronograful
Buton B: se reseteaza cronograful

Observatie: operarea cronografului este posibila doar atunci cand remontoarul este in pozitia 1 (lipit de carcasa).
* A nu se confunda cu ceasurile multifunctionale, care de asemenea au trei countere, dar care nu pot masura la comanda utilizatorului intervale de timp, ci doar afiseaza in countere elemente precum ziua saptamanii, ora in format 24 de ore, data, fazele Lunii, etc.

Consumatorul poate preveni aparitia deficientelor produsului prin efectuarea curenta a reviziilor acestuia in cadrul USP,care este unitate autorizata de catre furnizorul international al produsului sa efectueze operatiuni de intretinere sau operatiuni de constatare si de remediere.

In caz de contact accidental al produsului cu substante care-i pot cauza deficiente, acesta nu trebuie curatat pe cont propriu, ci doar tamponat usor cu un material textil moale, dupa care Consumatorul va solicita remedierea eventualelor deficiente in cadrul USP, contra cost.

Intr-un interval de cel mult 90 de zile de la data achizitiei ceasului, Profesionistul ofera gratuit prin intermediul USP: prima reglare a abaterii mecanismului ceasului si prima schimbare a bateriei ceasului, transportul tur-retur al produsului fiind suportat de catre Consumator, in avans.
Aceste facilitati comerciale oferite gratuit Consumatorului nu pot constitui sub nici o forma motiv de reclamatie din partea acestuia.

ATENTIE! Consumatorul poate beneficia de orice garantie legala doar daca: sunt indeplinite prevederile prezentului document, reclama catre USP in termenul legal de garantie o deficienta reala a produsului, si preda catre USP produsul reclamat, in mod direct sau prin intermediul unui serviciu de curierat la libera sa alegere, insotit de factura sa de cumparare, Codul De Service si de data emiterii acestuia (furnizate automat in urma completarii si trimiterii online a Procesului Verbal precum si certificatul international de garantie, in cazul in care acesta a fost livrat Utilizatorului la cerere, pentru uz in afara Romaniei*).
In cazul trimiterii produsului prin intermediul unui serviciu de curierat, Consumatorul trebuie sa inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele informatii obligatorii:

  • Expeditor: Nume si Prenume Utilizator;
  • Destinatar: Irinik srl – Sabrini Botosani, strada Porumbelului, nr.29;

USP poate fi contactata si in mod direct la urmatoarea adresa: Irinik srl – Sabrini Botosani, strada Porumbelului, nr.29.
Telefon:  +40 231 539 074
Programul de lucru al USP este de luni pana vineri intre orele 10.00-17.00, cu exceptia sarbatorilor legale.

Consumatorul isi va putea consemna reclamatia online prin intermediul Procesului Verbal din cadrul website-ului, aici. Orice comunicari ulterioare se vor face doar in scris, prin intermediul contului Consumatorului.

Orice deficienta a produsului se remediaza gratuit de catre USP in toate cazurile in care Consumatorul o reclama in cadrul termenului legal de garantie a produsului si USP constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni neacoperite prin garantie. In orice alte situatii, deficienta produsului constatata de catre USP se remediaza contra cost, si anume pe costul exclusiv al Consumatorului.

Daca se constata ca deficienta produsului este cauzata de actiuni/inactiuni acoperite prin garantie, acesta se remediaza gratuit, iar costurile de transport al produsului, si costurile USP de constatare a deficientei se vor suporta exclusiv de catre Profesionist, spre deosebire de cazurile in care se constata ca deficienta produsului se remediaza contra cost.

In cazurile in care se constata ca deficienta produsului se remediaza contra cost, USP va face cunoscute online Consumatorului, in contul acestuia, costurile de transport al produsului si costul constatarii deficientei de catre USP, precum si costul de remediere a acestei deficiente, ofertat Consumatorului sub rezerva acceptarii sale si sub rezerva disponibilitatii materialelor necesare la furnizorul international al produsului. Toate aceste costuri trebuie acceptate online de catre Consumator, in contul sau, si trebuie achitate catre USP. Plata integrala de catre Consumator, in avans, a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa-i poata restituia acestuia produsul remediat.

ATENTIE! In cazul in care Consumatorul nu este de acord cu costul de remediere ofertat de catre USP si solicita restituirea produsului fara efectuarea remedierii, acesta trebuie sa achite in avans costurile de restituire mai sus mentionate, cu exceptia costului de remediere. In situatia in care Consumatorul refuza sa achite aceste costuri, dupa un termen de 5 zile lucratoare de la data postarii pe website a acestora in contul Consumatorului, acestsa va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare. Consumatorul este de acord ca in lipsa platii integrale, in avans, a tuturor costurilor mentionate, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati, din momentul in care aceste costuri cumulate si neachitate vor depasi valoarea produsului.

Din momentul in care USP ia la cunostinta de deficienta reclamata (adica, constata ca aceasta exista si ca este acoperita de garantie in cadrul termenului de garantie) are obligatia legala sa o remedieze in termen de 15 zile, Consumatorul putand fi de acord online cu extinderea acestui termen daca materialele necesare pentru remediere nu sunt imediat disponibile la furnizorul international al acestora.

Daca remedierea deficientei constatate nu este posibila prin intretinere sau reparare, atunci pot fi agreate online si alte modalitati de remediere, cum ar fi compensarea valorica a deficientei, inlocuirea produsului sau rezolutiunea contractului de cumparare, cu conditia ca modalitatea de remediere agreata sa nu fie disproportionata in raport cu orice alta modalitate de remediere care s-ar putea realiza fara inconveniente semnificative pentru Consumator.

Profesionistul isi rezerva dreptul sa retraga sau sa introduca partial sau complet din/in comercializare orice modele, linii sau game de produse astfel incat, la cerere, cu exceptia cazurilor in care deficientele se remediaza contra cost, Consumatorului i se va inlocui produsul cu un altul similar, daca produsul nu poate fi remediat prin intretinere si/sau prin reparare. In caz de inlocuire a produsului sau de rezolutiune a contractului de vanzare la distanta, Profesionistul va retine produsul inlocuit.

ATENTIE! In cazul in care se constata inexistenta deficientei reclamate si/sau dreptului Consumatorului de a beneficia de orice garantie legala inainte de a i se restitui produsul, Consumatorul are obligatia de a achita catre USP toate costurile ocazionate cu sesizarea/solicitarea sa, cum ar fi costul constatarii USP si costul de transport retur al produsului. Plata integrala de catre Consumator, in avans, a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa-i poata restitui acestuia produsul. In situatia in care Consumatorul refuza sa achite aceste costuri, dupa un termen de 5 zile lucratoare de la data postarii pe website a acestora in contul Consumatorului, acesta va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare. Consumatorul este de acord ca in lipsa platii integrale, in avans, a tuturor costurilor mentionate, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati din momentul in care aceste costuri cumulate si neachitate vor depasi valoarea produsului.

Consumatorii au obligatia sa elimine deseurile care fac obiectul unei colectari selective (http://www.bb-shop.ro/lib/templates/new/img/colectare-selectiva.jpg).

*) Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil prezentul certificat de garantie

 

 

Instructiuni Si Certificat De Calitate Si Garantie — Bijuterii

Pentru a reclama in termenul legal de garantie o deficienta a produsului comandat, conform prevederilor prezentului document, va rugam sa accesati Procesul Verbal aici.

Calitatea si marca produsului cumparat sunt certificate conform specificatiilor aflate pe website. In cazul produselor confectionate din metal de baza pretios, calitatea metalului este certificata prin marcaj inscriptionat sau avizat de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
Profesionistul acorda Consumatorului o garantie comerciala independenta si suplimentara fata de garantia acordata prin lege. Garantia comerciala nu acopera lipsa de conformitate a produsului.
Drepturile conferite consumatorului prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora nu sunt afectate prin garantiile oferite.

Pentru a putea beneficia de garantia comerciala, orice deficienta acoperita prin aceasta garantie trebuie reclamata in termen de maxim 30 de zile de la data cumpararii produsului.
Cu exceptia remedierilor necesare pentru deficientele produsului cauzate de lipsa acestuia de conformitate sau de defectele acestuia de material sau de fabricatie, orice garantie legala nu acopera deficientele ori daunele directe sau indirecte produse ca urmare a folosintei sau a lipsei de folosinta a produsului, generate prin actiuni sau inactiuni precum: transport, manipulare, depozitare, purtare, pastrare, folosire, intretinere, etc. (de exemplu, in timpul unor astfel de actiuni sau inactiuni se pot produce daune ori deficiente prin: lovire, soc, zgariere, curatare - cu obiecte ascutite, taioase, abrazive, substante chimice etc., miscari sportive, profesionale sau casnice, etc.); interventii efectuate asupra produsului fara autorizarea producatorului sau a distribuitorului international al produsului; nerespectarea instructiunilor communicate prin orice mijloace de catre Profesionist sau USP; supunerea produsului la variatii bruste de temperature si/sau umiditate; aducerea produsului in contact cu medii distructive (praf, fum, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse de curatare, clor sau substante care contin clor – inclusiv continut in cantitati distructive in apa curenta sau in apa de piscina, ploaie acida, produse cosmetice care contin factori agresivi din cei precizati, etc.); uzura; plasarea unui mecanism al produsului in afara intervalului de temperatura in care acesta poate functiona fara aparitia unor deficiente (de regula 5°C ÷ 35°C);uscarea cernelii in interiorul unui instrument de scris sau dotarea acestuia cu cerneala, penita sau cu mina care nu poarta marca originala a instrumentului.

Exemple de actiuni concrete care trebuie evitate, intrucat pot produce daune ori deficiente produselor:

Cu ocazia pastrarii

Bijuteriile trebuie pastrate in casete compartimentate pentru a separa articolele în funcţie de materialele din care sunt confecţionate sau saculeti din materiale textile foarte fine, netede care nu se scamoseaza.
Casetele de bijuterii se pastreaza în spaţii ferite de praf, lumină, umiditate şi murdărie.
Bijuteriile din aur sau argint nu se pastreaza impreuna cu bijuterii din otel, bronz, alama, aliaj comun sau placate.
Perlele de cultura trebuie ferite de contactul cu obiecte metalice sau pietre pretioase.
Nu expuneti pietrele la soare sau lumină puternică deoarece isi pot pierde în mod natural culoarea şi strălucirea.
Trataţi cu atentie deosebită bijuteriile cu pietre faţetate. Acestea se pot zgâria usor, faţetele se pot deteriora. Evitaţi contactul acestora cu metale sau orice alţi agenţi care le-ar putea degrada. Păstraţi-le în cutii, în compartimente speciale, căptuşite cu material textil moale sau în săculeţi de catifea sau mătase, fiecare separat.

Cu ocazia purtarii

Nu supuneti bijuteriile la socuri mecanice: izbituri, lovituri, etc.
Nu supuneti bijuteriile la contactul cu apa si produse chimice (spray-uri, detergenti, inalbitor, clor, diluanti, benzina, etc.). Nu purtaţi perlele sau bijuteriile cu pietre preţioase/semipreţioase împreună cu lănţişoare de metal sau alte bijuterii cu pietre pentru că se pot zgâria. Purtati cu grija bijuteriile cu perle, montura lor nu rezista socurilor mecanice.
Nu expuneti mult timp bijuteriile la soare intrucat acestea isi pot pierde din luciu sau se pot decolora.
In cazul bijuteriilor placate, contactul cu transpiratia poate provoca deteriorari ale stratului de material placat.
Nu aplicati parfumul, crema de corp sau alte produse de machiaj inainte de a purta bijuteriile pentru a evita posibilele reactii chimice dintre diferitii componenti chimici.
Nu purtati bijuteriile in timpul activitatilor sportive, casnice sau alte activitati in timpul carora acestea se pot zgaria, deteriora, deforma sau chiar rupe. In cazul bijuteriilor cu pietre, acestea se pot zgaria, sparge sau pierde.
Scoateti bijuteriile inainte de culcare deoarece în timpul somnului le puteti deteriora, deforma, zgâria sau rupe.
Deschideti cu delicatete bratarile, cerceii, colierele, lanturile deoarece manevrarea brusca a sistemului de inchidere poate duce la defectarea acestuia.

Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce daune ori deficiente la suprafata produsului sau in structura profunda a acestuia, prin aparitia porilor, fisurilor, zgarieturilor, corodarilor, decolorarilor, deformarilor, ruperilor, desprinderilor, etc.
Pentru a se putea bucura de folosinta indelungata a produsului si pentru a fi indreptatit sa beneficieze de orice garantie legala, Consumatorul trebuie sa evite astfel de actiuni/inactiuni si sa respecte instructiunile comunicate prin orice mijloace de catre Profesionist sau USP.

Consumatorul poate preveni aparitia deficientelor produsului prin efectuarea curenta a reviziilor acestuia in cadrul USP, care este unitate autorizata de catre furnizorul international al produsului sa efectueze operatiuni de intretinere sau operatiuni de constatare si de remediere asupra acestuia.
In caz de contact accidental al produsului cu substante care-i pot cauza deficiente, acesta nu trebuie curatat pe cont propriu, ci doar tamponat usor cu un material textile moale, dupa care Consumatorul va solicita remedierea eventualelor deficiente in cadrul USP, contra cost.
Consumatorul poate beneficia de orice garantie legala doar daca: sunt indeplinite prevederile prezentului document, reclama catre USP in termenul legal de garantie o deficienta reala a produsului si preda catre USP produsul reclamat, in mod direct sau prin intermediul unui serviciu de curierat la libera sa alegere, insotit de factura sa de cumparare, de Codul de Service si de data emiterii acestuia furnizate automat in urma completarii si trimiterii prin intermediul website-ului a Procesului Verbal aici, precum si de certificatul international de garantie, in cazul in care acesta a fost livrat Utilizatorului la cerere, pentru uz in afara Romaniei*).
USP poate fi contactata si in mod direct la urmatoarea adresa: Irinik srl – Sabrini Botosani, strada Porumbelului, nr.29. Programul de lucru al USP este de luni pana vineri intre orele 10.00-17.00, cu exceptia sarbatorilor legale . Telefon: +40 231 539 074. Consumatorul isi va putea consemna reclamatia prin intermediul Procesului Verbal din cadrul website-ului, aici. Orice comunicari ulterioare se vor face doar in scris, prin intermediul contului Consumatorului.

Orice deficienta a produsului se remediaza gratuit de catre USP in toate cazurile in care Consumatorul o reclama in cadrul termenului legal de garantie a produsului si USP constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni neacoperite prin garantie. In orice alte situatii,deficienta produsului constatata de catre USP se remediaza contra cost, si anume pe costul exclusiv al Consumatorului.
Daca se constata ca deficienta produsului este cauzata de actiuni/inactiuni acoperite prin garantie, aceasta se remediaza gratuit, iar costurile de transport al produsului si costurile USP de constatare a deficientei se vor suporta exclusiv de catre Profesionist.

In cazurile in care se constata ca deficienta produsului se remediaza contra cost, USP va face cunoscute Consumatorului, in contul acestuia prin intermediul website-ului, costurile de transport al produsului si costul constatarii deficientei de catre USP, precum si costul de remediere a acestei deficiente, ofertat Consumatorului sub rezerva acceptarii sale si sub rezerva disponibilitatii materialelor necesare la furnizorul international al produsului.Toate aceste costuri trebuie acceptate de catre Consumator, prin intermediul Procesului Verbal din contul sau, si trebuie achitate catre USP. Plata integrala de catre Consumator, in avans, a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa-i poata restitui acestuia produsul remediat.

ATENTIE! In cazul in care Consumatorul nu este de acord cu costul de remediere ofertat de catre USP si solicita restituirea produsului fara efectuarea remedierii, acesta trebuie sa achite in avans costurile de restituire mai sus mentionate, cu exceptia costului de remediere. In situatia in care Consumatorul refuza sa achite aceste costuri, dupa un termen de 5 zile lucratoare de la data postarii pe website a acestora in contul Consumatorului, acesta va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1leu pentru fiecare zi de depozitare. Consumatorul este de acord ca in lipsa platii integrale, in avans, a tuturor costurilor mentionate, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati, din momentul in care aceste costuri cumulate si neachitate vor depasi valoarea produsului.

Din momentul in care USP ia la cunostinta de deficienta reclamata (adica, constata ca aceasta exista si ca este acoperita de garantie in cadrul termenului de garantie) are obligatia legala sa o remedieze in termen de 15 zile, Consumatorul fiind de acord prin intermediul contului sau din cadrul website-ului cu extinderea acestui termen daca materialele necesare pentru remediere nu sunt imediat disponibile la furnizorul international al acestora.

Daca remedierea deficientei constatate nu este posibila prin intretinere sau reparare, atunci pot fi agreate online si alte modalitati de remediere, cum ar fi compensarea valorica a deficientei, inlocuirea produsului sau rezolutiunea contractului de cumparare, cu conditia ca modalitatea de remediere agreata sa nu fie disproportionata in raport cu orice alta modalitate de remediere care s-ar putea realiza fara inconveniente semnificative pentru Consumator.

Profesionistul isi rezerva dreptul sa retraga sau sa introduca partial sau complet din/in comercializare orice modele, linii sau game de produse astfel incat, la cerere, cu exceptia cazurilor in care deficientele se remediaza contra cost, Consumatorului i se va inlocui produsul cu un altul similar, daca produsul nu poate fi remediat prin intretinere si/sau prin reparare. In caz de inlocuire a produsului sau de rezolutiune a contractului de vanzare la distanta, Profesionistul va retine produsul inlocuit.

ATENTIE! In cazul in care se constata inexistenta deficientei reclamate si/sau a dreptului Consumatorului de a beneficia de orice garantie legala, inainte de a i se restitui produsul, Consumatorul are obligatia de a achita catre USP toate costurile ocazionate cu sesizarea/solicitarea sa , cum ar fi costul constatarii USP si costul de transport retur al produsului. Plata integrala de catre Consumator, in avans, a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa-i poata restitui acestuia produsul. In situatia in care Consumatorul refuza sa achite aceste costuri, dupa un termen de 5 zile lucratoare de la data postarii pe website a acestora de catre USP in contul Consumatorului, acesta va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1leu pentru fiecare zi de depozitare. Consumatorul este de acord ca in lipsa platii integrale, in avans, a tuturor costurilor mentionate, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati, din momentul in care aceste costuri cumulate si neachitate vor depasi valoarea produsului.

Consumatorii au obligatia sa elimine deseurile care fac obiectul unei colectari selective (http://www.bb-shop.ro/lib/templates/new/img/colectare-selectiva.jpg).

*) Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil prezentul certificat de garantie